Regulamin Sklepu
I. Definicje
- Sprzedający – MEILLEUR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą we Wrocławiu, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001119195, NIP: 8952275820, REGON 529298530.
- Sklep - serwis internetowy dostępny pod adresem www.meilleur.pl, prowadzony przez MEILLEUR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą we Wrocławiu.
- Kupujący – osoba fizyczna, która posiada zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca zakupu w Sklepie.
- Towar - każdy produkt oferowany do sprzedaży w Sklepie przez Sprzedającego.
- Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów ustawy z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym, z wykorzystaniem Sklepu.
II. Postanowienia ogóle
- Sprzedaż Towarów oferowanych w Sklepie odbywa się na podstawie niniejszego Regulaminu oraz przepisów prawa powszechnie obowiązujących.
- Towary oferowane w Sklepie do sprzedaży są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych, z wyłączeniem Towarów sprzedawanych z oznaczeniem OUTLET, które mogą nosić ślady użytkowania i/lub niewielkie uszkodzenia.
- Widoczne na zdjęciach Towarów kolory skór i tkanin oraz innych elementów mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych. Podane w Sklepie wymiary mebli mogą nieznacznie, w granicach określonych normami polskimi, odbiegać od rzeczywistych.
III. Zasady korzystania ze Sklepu
- Rejestracja konta
- Klient ma możliwość założenia konta w Sklepie, co ułatwia składanie zamówień.
- Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych podczas rejestracji i składania zamówień. W przypadku podania danych niezgodnych z prawdą, Sklep zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy.
- Składanie zamówień
- Klient składa zamówienie poprzez formularz dostępny na stronie Sklepu.
- Zamówienie można składać 24 godziny na dobę.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie jego przyjęcia na podany adres e-mail.
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie potwierdzenia przez Sprzedającego przyjęcia zamówienia do realizacji, poprzez wysłanie wiadomości e-mail.
III. Realizacja zamówienia
- Czas realizacji
- Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności Towaru w Sklepie.
- Czas realizacji zamówień co do zasady wynosi od 2 do 14 dni roboczych.
- O opóźnieniu w realizacji zamówienia Klient jest informowany drogą mailową.
- Ceny i Formy płatności
- Ceny Towarów zamieszczane są na stronie internetowej.
- Sklep oferuje następujące formy płatności:
- Przelew tradycyjny
- Płatność online – z wykorzystaniem systemu płatności elektronicznych PayPro
- Płatność przy odbiorze
- Koszty dostawy
- Koszty dostawy są określone w Sklepie i uzależnione od wartości zamówienia, rozmiarów zamówienia oraz adresu dostawy.
IV. Prawo odstąpienia od umowy
- Prawo do odstąpienia
- Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru, bez podawania przyczyny, zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta /tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 2759 z p. zm./.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient powinien złożyć Sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu. Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu elektronicznie na adres: sklep@maeilleur.pl lub wypełniając formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu.
- Skutki odstąpienia
- W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest do zwrotu Towaru w stanie nienaruszonym.
- Sklep zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy, nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania Towaru.
- Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
V. Reklamacje
- Reklamacje
- Klient może złożyć reklamację dotyczącą sposobu wykonania umowy sprzedaży.
- Reklamacja powinna zawierać numer zamówienia, opis niezgodności towaru z umową, datę zakupu oraz zawierać protokół szkody.
- W przypadku widocznego uszkodzenia lub ubytku przesyłki zawierającej Towar, klient powinien sporządzić wraz z przewoźnikiem protokół stwierdzający stan przesyłki i oraz okoliczności powstania szkody oraz uzyskać́ kopię protokołu szkody. Kopię protokołu należy przesłać́ Sprzedającemu w terminie 3 dni od daty odbioru przesyłki.
- Reklamacje można składać mailowo pod adresem e-mail: reklamacje@meilleur.pl lub za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru.
VII. Newsletter
- Usługa Newsletter ma na celu dostarczenie Klientowi informacji o produktach, ofertach i promocjach sprzedawcy.
- Usługa dostarczania newslettera jest świadczona jedynie w wypadku wyrażenia na to dobrowolnej zgody przez klienta poprzez podanie adresu poczty elektronicznej oraz złożenia oświadczenia o akceptacji Regulaminu oraz informacji o przetwarzania danych osobowych. Korzystanie z usługi newslettera nie wymaga założenia konta w Sklepie przez klienta.
- Na adres poczty elektronicznej Klienta przesłany zostanie link potwierdzający subskrypcję Newsletter-a.
- Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
- Klient może w każdym czasie zrezygnować z Newsletter-a poprzez przesłanie odpowiedniego żądania do Sprzedającego drogą elektroniczną na adres: sklep@meilleur.pl lub korzystając z formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
VIII. Postanowienia końcowe
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany będą publikowane na stronie Sklepu.
- Klient zostanie poinformowany o zmianach regulaminu drogą mailową.