Reklamacje

Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie. Zależy nam na pełnej satysfakcji naszych Klientów, dlatego w przypadku problemów z zakupionym produktem, oferujemy możliwość zgłoszenia reklamacji. Poniżej przedstawiamy szczegółową procedurę reklamacyjną, którą prosimy o dokładne przestrzeganie.

1. Sprawdzenie warunków reklamacji

Przed przystąpieniem do zgłoszenia reklamacji, prosimy o zapoznanie się z warunkami reklamacyjnymi zawartymi w Regulaminie naszego sklepu. Reklamacja może dotyczyć:

  • Wad fabrycznych produktu,
  • Uszkodzeń powstałych podczas transportu,
  • Innych niezgodności z umową.

2. Wypełnienie formularza reklamacyjnego

Aby zgłosić reklamację, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego. [przycisk z formularzem do pobrania].

Załączenia zdjęć ilustrujących problem (jeśli to możliwe).

3. Wysłanie formularza

Po wypełnieniu formularza, prosimy o jego przesłanie na nasz adres e-mail: reklamacje@meilleur.pl
Proszę w temacie wiadomości wpisać "Reklamacja - [numer zamówienia]".

4. Oczekiwanie na odpowiedź

Po otrzymaniu zgłoszenia, nasz Zespół ds. Reklamacji skontaktuje się z Państwem w ciągu 14 dni roboczych z informacją o dalszych krokach oraz decyzji w sprawie reklamacji.

5. Zwrot produktu 

W przypadku uznania reklamacji, prosimy o przygotowanie zwrotu produktu. Nasz zespół przekaże szczegółowe informacje dotyczące sposobu zwrotu oraz pokrycia kosztów transportu.

6. Rozpatrzenie reklamacji

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych od momentu dotarcia do nas zwróconego produktu. O wynikach reklamacji poinformujemy Państwa drogą e-mailową.

Dziękujemy za zrozumienie i współpracę. Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z nami pod adresem

e-mail: reklamacje@meilleur.pl lub telefonicznie: +48 71 880 81 81.