Wysyłka i Zwroty
Wysyłka:
Meilleur oferuje szybką i bezpieczną dostawę zamówień. Po złożeniu zamówienia, staramy się zrealizować je w ciągu 3-14 dni. Produkty wysyłane są po zaksięgowaniu płatności na koncie sklepu. W zależności od lokalizacji, zamówienia są dostarczane za pośrednictwem zaufanych kurierów. Koszty przesyłki są uzależnione od wartości zamówienia oraz miejsca dostawy.
Zwroty
Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie! Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupionego produktu, możesz go zwrócić zgodnie z naszą procedurą zwrotu. Poniżej przedstawiamy kroki, które należy wykonać:
1. Sprawdzenie warunków zwrotu
Zwroty są akceptowane w ciągu 14 dni od daty dostawy. Produkt musi być w oryginalnym stanie, nienaruszony oraz kompletny (z metkami, opakowaniem itp.). Nie przyjmujemy zwrotów produktów spersonalizowanych ani wykonanych na specjalne zamówienie.
2. Wypełnienie formularza zwrotu
Aby zainicjować proces zwrotu, wypełnij formularz zwrotu [przycisk z formularzem do pobrania].
Wypełniony formularz prześlij na adres mailowy: zwroty@meilleur.pl
Proszę w temacie wiadomości wpisać "Zwrot - [numer zamówienia]".
3. Oczekiwanie na potwierdzenie
Po złożeniu formularza otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zwrotu oraz instrukcjami dotyczącymi dalszego postępowania. Nasz zespół skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych.
4. Pakowanie produktu do zwrotu
Prosimy o staranne zapakowanie zwracanego produktu, aby uniknąć uszkodzeń w transporcie. Zalecamy użycie oryginalnego opakowania. Do paczki dołącz kopię potwierdzenia zakupu oraz formularza zwrotu.
5. Wysłanie paczki
Zwrócony produkt należy wysłać na adres:
Meilleur sp. zo.o.
ul.Daliowa 106
51-253 Wrocław
W przypadku zwrotów przesyłek, koszty transportu ponosi klient, chyba że zwrot wynika z błędu sklepu.
6. Przetwarzanie zwrotu
Po otrzymaniu i zweryfikowaniu zwróconego produktu, przetworzymy Twój zwrot w terminie 14 dni roboczych. Zwrócimy Ci pieniądze na konto, z którego dokonano zakupu, lub zaproponujemy wymianę na inny produkt (zgodnie z Twoim życzeniem).
7. Kontakt w razie pytań
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procesu zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: zwroty@meilleur.pl lub telefonicznie: +48 71 880 81 81.
Dziękujemy za zakupy w Meilleur, mamy nadzieję, że w przyszłości uda nam się spełnić Twoje oczekiwania!