Regulamin Sklepu

I. Definicje

    • Sprzedający – MEILLEUR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą we Wrocławiu, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001119195, NIP: 8952275820, REGON 529298530.
    • Sklep - serwis internetowy dostępny pod adresem www.meilleur.pl, prowadzony przez MEILLEUR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą we Wrocławiu.
    • Kupujący –  osoba fizyczna, która posiada zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca zakupu w Sklepie.
    • Towar - każdy produkt oferowany do sprzedaży w Sklepie przez Sprzedającego.
    • Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów ustawy z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym, z wykorzystaniem Sklepu.

II. Postanowienia ogóle

  1. Sprzedaż Towarów oferowanych w Sklepie odbywa się na podstawie niniejszego Regulaminu oraz przepisów prawa powszechnie obowiązujących.
  2. Towary oferowane w Sklepie do sprzedaży są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych, z wyłączeniem Towarów sprzedawanych z oznaczeniem OUTLET, które mogą nosić ślady użytkowania i/lub niewielkie uszkodzenia.
  3. Widoczne na zdjęciach Towarów kolory skór i tkanin oraz innych elementów mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych. Podane w Sklepie wymiary mebli mogą nieznacznie, w granicach określonych normami polskimi, odbiegać od rzeczywistych.

III. Zasady korzystania ze Sklepu

  1. Rejestracja konta
    • Klient ma możliwość założenia konta w Sklepie, co ułatwia składanie zamówień.
    • Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych podczas rejestracji i składania zamówień. W przypadku podania danych niezgodnych z prawdą, Sklep zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy.
  1. Składanie zamówień
    • Klient składa zamówienie poprzez formularz dostępny na stronie Sklepu.
    • Zamówienie można składać 24 godziny na dobę.
    • Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie jego przyjęcia na podany adres e-mail.
    • Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie potwierdzenia przez Sprzedającego przyjęcia zamówienia do realizacji, poprzez wysłanie wiadomości e-mail.

III. Realizacja zamówienia

  1. Czas realizacji
    • Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności Towaru w Sklepie.
    • Czas realizacji zamówień co do zasady wynosi od 2 do 14 dni roboczych.
    • O opóźnieniu w realizacji zamówienia Klient jest informowany drogą mailową.
  1. Ceny i Formy płatności
    • Ceny Towarów zamieszczane są na stronie internetowej.
    • Sklep oferuje następujące formy płatności:
      • Przelew tradycyjny
      • Płatność online – z wykorzystaniem systemu płatności elektronicznych PayPro
      • Płatność przy odbiorze
  1. Koszty dostawy
    • Koszty dostawy są określone w Sklepie i uzależnione od wartości zamówienia, rozmiarów zamówienia oraz adresu dostawy.

IV. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Prawo do odstąpienia
    • Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru, bez podawania przyczyny, zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta /tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 2759 z p. zm./.
    • Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient powinien złożyć Sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu. Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu elektronicznie na adres: sklep@maeilleur.pl  lub wypełniając formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu.
  1. Skutki odstąpienia
    • W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest do zwrotu Towaru w stanie nienaruszonym.
    • Sklep zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy, nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania Towaru.
    • Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

V. Reklamacje

  1. Reklamacje
    • Klient może złożyć reklamację dotyczącą sposobu wykonania umowy sprzedaży.
    • Reklamacja powinna zawierać numer zamówienia, opis niezgodności towaru z umową, datę zakupu oraz zawierać protokół szkody.
    • W przypadku widocznego uszkodzenia lub ubytku przesyłki zawierającej Towar, klient powinien sporządzić wraz z przewoźnikiem protokół stwierdzający stan przesyłki i oraz okoliczności powstania szkody oraz uzyskać́ kopię protokołu szkody. Kopię protokołu należy przesłać́ Sprzedającemu w terminie 3 dni od daty odbioru przesyłki.
    • Reklamacje można składać mailowo pod adresem e-mail: reklamacje@meilleur.pl lub za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
    • Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru.

VII. Newsletter

    • Usługa Newsletter ma na celu dostarczenie Klientowi informacji o produktach, ofertach i promocjach sprzedawcy.
    • Usługa dostarczania newslettera jest świadczona jedynie w wypadku wyrażenia na to dobrowolnej zgody przez klienta poprzez podanie adresu poczty elektronicznej oraz złożenia oświadczenia o akceptacji Regulaminu oraz informacji o przetwarzania danych osobowych. Korzystanie z usługi newslettera nie wymaga założenia konta w Sklepie przez klienta.
    • Na adres poczty elektronicznej Klienta przesłany zostanie link potwierdzający subskrypcję Newsletter-a.
    • Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
    • Klient może w każdym czasie zrezygnować z Newsletter-a poprzez przesłanie odpowiedniego żądania do Sprzedającego drogą elektroniczną na adres: sklep@meilleur.pl lub korzystając z formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu.

VIII. Postanowienia końcowe

    • Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany będą publikowane na stronie Sklepu.
    • Klient zostanie poinformowany o zmianach regulaminu drogą mailową.